DJI Care Protection Plan Inspire 1 Raw for 1 Year

Rated 4.7/5 based on 11 customer reviews
0000015560
DJI

Jauns

Šis produkts vairs nav ražots un nav pieejams pasūtīšanai! 

Oriģinālais preces apraksts no ražotāja (oriģinālā valodā)

DJI Care Protection Plan Inspire 1 Raw for 1 Year

To provide you with a better user experience and worry-free flight, DJI are pleased to launch the DJI Care Protection Plan, a service plan that provides you with peace of mind, covering damage to your DJI aircraft, gimbal or camera sustained during normal use. DJI Care is only available for DJI products meeting the following requirements: brand new aircraft or aircraft activated less than 48 hours.

DJI Care covers damage to the aircraft, gimbal or camera due to dropping, squeezing or crashing caused by operator error or other accidents. DJI will offer free repairs if the equipment is sent to DJI within the period of validity. Accessories such as remote controller, propellers, battery and charger will not be covered by DJI Care.

The DJI Care service plan is valid for one year. If you buy DJI Care separately (i.e. after purchasing the aircraft), the period of validity begins from the date of purchase. If you buy DJI Care with a new aircraft, the period of validity begins two days after the aircraft is shipped. Please refer to the period of validity noted on your DJI Care Service Agreement for details.

Further information is available in the download area as FAQ.

Kā iegādāties preces līzingā?
  • 1. Izvērtē savas iespējas:
  • 2. Aizpildi līzinga pieteikumu
  • Līzinga devēji izvērtēs šo pieteikumu un sniegs atbildi.
  • 3. Ja saņemta pozitīva atbilde, sazinies ar mums par preces iegādi. Konsultanti pārbaudīs preces pieejamību.
  • 4. Ja prece ir pieejama veikalā vai pasūtāma no noliktavas, un esi saņēmis apstiprinošu atbildi no mūsu konsultantiem, dodies pie mums uz veikalu, lai noformētu pirkuma un līzinga dokumentus.
  • 4a. Vari arī lūgt mums izrakstīt rēķinu par šo preci un pats doties uz kādu no līzinga devēja filiālēm, lai noformētu līzinga dokumentus*.
  • 5. Kad līzinga dokumenti ir noformēti, vari doties saņemt preci veikalā (ja tā ir uz vietas) vai informēt mūsu konsultantus, lai tā tiktu pasūtīta no noliktavas.
  • *Līzingā iegādātām precēm ir iespējams noformēt piegādi, tāpēc visu iegādes procesu vari veikt arī attālināti.
    **Tāda pati līzinga noformēšanas soļu secība ir arī InCredit Group piedāvātajiem līzingiem.
    ***Neskaidrību gadījumā sazinieties ar mūsu konsultantiem!

    NB! Izmantojot līzinga pakalpojumus, rūpīgi izvērtējiet savas iespējas aizdevumu atmaksāt!
  • Nosūtīt pieteikumu

Uzdot jautājumu

Pasūti uzreiz


This product is currently not available for order, please check later.



:
Ar šo es piekrītu saglabāt manu e-pastu Master Foto datu bāzē un saņemt ziņojumu, ja gadījumā šī prece būs pieejama

:



Saistītie produkti